sofistikovana ochrana souboru (bylo Re: tvorba sifrovaneho pdf)

Petr Balas petr-news na balas.cz
Středa Březen 12 08:22:10 CET 2003

Pavel Janík wrote:

>    From: Jan Houstek <houstek na karlin.mff.cuni.cz>
>    Date: Tue, 11 Mar 2003 03:01:19 +0100 (CET)
>
>    > To casove omezeni mi pripada dost divne. Nehlede na to, ze mi neni
>    > prilis jasne, jak by se to dalo implementovat, by to muselo v
>    > okamziku vyprseni terminu vycistit mozky vsech, kteri si to precetli
>    > ...
>
> Velmi pravděpodobně se bude jednat o implementaci ala Microsoft. Tedy
> v *jejich* programu XYZ to po určité době již nepůjde přečíst. Ostatně
> prvotní implementaci tohoto algoritmu má již i Word ;-)

Pokud jsem to dobre pochopil, tak dokument je zasifrovan a sifrovaci klic na
pozadani vyda nejaky server a pokud je zasifrovani dokumentu kvalitni, tak
to pujde tezko obejit. Na druhou stranu takovy DOS utok na ten server by
mel velice zajimave nasledky ;-)

--
Petr Balas (petr at balas dot cz)