X-term (na debianu) vytuhne sit

Stepan Liska stepan na comlinks.cz
Středa Březen 12 12:16:03 CET 2003

Marian Cavojsky wrote:

>Co hovori /var/log ?

vubec nic. normalni hlaseni daemonu. A jelikoz je to krátce po startu,
tak tam jsou jenom startup hlaseni. Proste jsem nenasel v celem systemu
vcetne adresare /proc vubec nic, krome tech overruns v ifconfigu (resp.
fifo v /proc/net/dev).

mii-diag take hlasi vsechno OK a nepomuze "mii-diag -rR", musim shodit
sit v kernelu a znovu ji nahodit (ifdown/up).

S.

S.