dve videokarty v jednom PC

Petr Šobáň soban na centrum.cz
Středa Březen 12 12:55:08 CET 2003

Dne st 12. březen 2003 12:32 jste napsal(a):
> Dobry den
> Zrejme se neumim spravne zeptat v archivu konference.
>
> Rad bych do PC s AGP viedokartou doplnil druhou vga (PCI)
> kterou bych chtel pripojit na televizi.
> Lze mit v jednom PC 2 (nebo obecne vice) videokaret?
> Jak to nastavit v X ?
> Muze byt jedna jako znakova konzole?
> Lze prehravat video bez XWindow?
> Muzete me nekdo nasmerovat relevantni clanky, zkusenosti atd?
> Predem vam dekuji

Ohledně dvou karet v počítači.

Jde to bez problémů pokud to správně pochopí BIOSy karet a BIOS PC.
Tj vlastní inicializace karet při startu.
Dále je potom problém která karta bude jako první - master tj na kterou se
bude vypisovat hlášení při startu PC - u novějších biosu je tam volba
PCI-AGP.

Pod windows potom musí být ovladače uspůsobené pro běh obou, pod linuxem vím
že se musí dopsát obě do konfigurace X ex více jsem se o to nestaral protože
i když jsem měl dvě karty v PC nikdy jsem to nevyužil. (integrovaná na MB
nešla vypnout SiS na AGP + v PCI nvidie TNT2)

|    jabber soban na jabber.cz              |
|    ICQ    179223500                    |