měření dat

Dalibor Straka dast na panelnet.cz
Středa Březen 12 13:17:44 CET 2003

On Mon, Mar 10, 2003 at 02:12:02PM +0100, Mgr. Michal Nikitinský wrote:
> Dobry den,
>
> zkousel jsem nainstallovat ipac-ng, ale neuspesne -
> make mi zkonci na
>
> make: yacc: Comand not found
> make: *** [batch.tab.c] Error 127
>
> v /etc/local/sbin neni nic - a uz vubec ne fetchipac (a ani nikde jinde jsem
> ho nenasel)
> asi mi v instalaci RH 7.2 neco chybi, ale nevim co.
>
> A tak se chci zeptat jestli nekdo netusite, jak tu chybu poresit,
> ev.
> nevite-li o nejakym jednoduchym mereni prenesenych dat, ktery je dostupny v
> rpm ....

Ahoj,

odkaz na rpm tu jiz padl. Vcera jsem se trapil s ipac-ng 1.25. Prelozil
az verzi 1.24. configure odmital najit gdbm (na firewallu posgre nemam)
tak jsem ho musel, chlapecka, poeditovat a narvat mu do promenny "yes".
Kompilace byla bez chyb. Pak uz jenom prudil perl, ze nemuze kreslit
obrazky bez perl-GD, ktere nainstalovane bylo. Musel jsem rucne
zkopirovat nejake perli knihovny do jineho adresare. Vse se odehralo na
RH7.1. Nebezi tam doslova nic. Kernel s fw a nejaky logovaci demoni.

Vcera jsem tam pridaval prave ipac-ng a thttpd (pouze pro LAN), aby mohli
cubrnet na obrazky jenom zevnitr (maji pocitanou lajnu).

Obrazky ipac-ng o provozu site u me doma, na neomezene lince jsou na
http://www.panelnet.cz/panelnet/traffic/

-- Dalibor Straka