nesposti se soubory z cron.... drive to slo

Milos Dvorak milos na rosice.cz
Středa Březen 12 13:36:50 CET 2003

> Mam problem se spoustenim souboru z cron.hourly, cron.daily atd.
> Nejhorsi na tom je, ze se to stalo pred par dny a pritom drive vse slo
> OK. Pokud vim, nic jsem s tim nedelal. Restartoval jsem i crond a nic.

Co rika /var/log/cron? Jsou tam radky tvaru
       Mar 12 13:01:00 localhost CROND[2074]: (root) CMD
                                       (run-parts /etc/cron.hourly)
znamenajici, ze k pokusu spustit skripty doslo?

Neni poskozen /etc/crontab? Obsahuje radky tvaru:
         01 * * * * root run-parts /etc/cron.hourly
atd.?

Maji soubory v /etc/cron.daily apod. potrebna prava, tedy zejmena 'x'?

M.D.