Vice mail serveru v jedne domene

Jan Houstek houstek na karlin.mff.cuni.cz
Středa Březen 12 13:42:03 CET 2003

> Nikdy jsem to teda nezkousel, ale nejde udelat treba alias ve stylu:
>
> novak	:	novak na exchange.domena.cz
> novotny :	novotny na mercury.domena.cz
> dvorak :	dvorak na exchange.domena.cz

Qmail IMO nelze nastavit tak, aby cast mailu relayoval a cast poslilal
lokalne. Co bude dorucovat lokalne se nastavi ve /var/qmail/control/locals
a tam lze uvest pouze jmeno domeny.

Lze ale udelat toto: E-maily, ktere nelze dorucit lokalne, se doruci
uzivateli alias, takze je lze preposlat pomoci /var/qmail/alias/.qmail-jmeno

Pokud touzite po /etc/aliases ve stylu jinych MTA, tak muzete pouzit
fastforward (taktez od djb).

-- Honza Houstek