DVD vypalovani filmu

Martin Kokeš martin.kokes na site-well-bezpomlcky.cz
Středa Březen 12 17:20:17 CET 2003

"Dalibor Straka" <dast na panelnet.cz> píše v diskusním příspěvku
news:20030312150043.GB6227 na note.panelnet.cz...

> Bludy trosku uvadite, mam program xcopy pro widle, ktery umi udelat

Tojo :-)...

Ale qeci: Zkuste to komplet narejpat na disk a pomoci wine rozjet ifoedit na
generovani UDF/ISO image (snad by neměl potřebovat nějaké extra ficury z
windows, co by wine nezvladlo). Popis howto je na doom9.org, s image si asi
uz poradite.

DVD+-R zatim nemaje, ale vyplata se blizi ;-)...

MK