prumyslova televize

Petr Šobáň soban na centrum.cz
Středa Březen 12 17:51:58 CET 2003

Dne st 12. březen 2003 15:10 jste napsal(a):
> den velmi dobry.
>
> kamradi potrebuji sledovat chodbu ve skladisti
> nejakou kamerou. take by radi nahrali sekvenci videa,
> kdyz je treba.
>
> existuje ve svete gnu/linuchu nejaky system (program),
> ktery by:
> - dokazal komunikovat s nejakou kamerou (netusim s jakou)
> - dokazal zobrazovat ve "skutecnem case"
> - dokazal na disk ulozit zaznam "co nejjednoduseji" =
>   GUI podminkou
>
> uz se pul dne hrabu ve vselikem smeti na ruznych
> freshmytech atd. a stale nic nemam...

A co použít nějakou grafiku s video vstupem a koupit nějakou videokameru,
miniaturní černobílé jsou celkem levné a použít to takto ?
A pokud přidáte nějaký distributor videosignálu můžete to sledovat i na TV
někde jinde kde nemáte PC.

PS. Toto mě napadlo protože jsem si koupil novou grafiku s TV OUT-IN a začínám
si hrát s videem.

PS2. Neznáte někdo nějaký dobrý program pro linux na střih videa a tak pro
normální nekomerční použití ?

|    e-mail soban na centrum.cz             |
|    jabber soban na jabber.cz              |
|    ICQ    179223500                    |