Compaq Armada V300 a ovladani osvetleni/kontr. LCD?

Pavel Vejnárek vejnarek na kn.vutbr.cz
Středa Březen 12 22:05:28 CET 2003

Petr Tomasek wrote:
> Pod widlema maji (podle manualu, ktery jsem nasel na netu)
> fungovat tlacitka Fn+F9 / Fn+F10 na nastaveni jasu / kontrastu
> displaye.
>
> Nevite, jestli je teto funkcnosti mozne nejak dosahnout pod linuxem?
> Netusite, kde by se dalo najit nejake info?

Mam V300 a jas mi jde nastavovat hardwarove. Po stisku <FN>+<F10> se
ovlada pomoci kurzorovych klaves <sipka nahoru nebo doprava> a <sipka
dolu nebo doleva>. Po nastaveni se vrati normalni rezim klaves dalsim
stisknutim <FN>+<F10>.
Nastavovani jasu funguje pouze pokud je notebook pripojen k sitovemu
napajeni. Kdyz jede na baterie, tak nahodi minimalni jas.
Nastavovani kontrastu nefunguje ani ve windows.
Mimochodem stejnym zpusobem lze prepinat rezim TV-OUT (FN+F4) nebo
hlasitost (FN+F5, kurzorove sipky: doleva, doprava a dolu=beep).
Specielni tlacitka ovladani hlasitosti nad CD-ROM funguji tez.

--
Pavel Vejnárek
Faculty of Information Technology, VUT Brno