Kterou grafickou kartu pro linux ? (mimo Nvidia)

Čtvrtek Březen 13 00:46:27 CET 2003

On Wed, Mar 12, 2003 at 09:22:11PM +0100, Jakub Maa01 Jirků wrote:
> Sam ATI kartu nemam, ale slysel jsem o nich jenom ty nejlepsi veci --
> mely by v Xfree i v konsoli fungovat naprosto bez problemu, v konsoli
> klidne pri 100Hz, o cemz se nam s vesafb muze jenom zdat :) Ale tohle
> se tyka starsich kater, a nevim, jak jsou na tom Radeony.
No, chcel by som trocha "upravit". V situacii sa vyznam dost dobre, lebo som
sam trocha developoval ATIckovske drajvre.

starsie karty (mach64, r128) sa obcas este daju zohnat, a ked nepotrebujes 3d,
tak to podla mna UPLNE staci. Drajvre su velmi stabilne (bezim ixy aj mesiace
vkuse), ale obcas maju problemy s performance a bohuzial, niektore bugy su tam
uz velmi dlho. Vyhodou vsak je, ze oba sa aktivne dalej vyvijaju a
zdokonaluju.

radeony (7200 a viac) su podla mna uplne v pohode.

> Jakub Maa01 Jirků <maa01 na seznam.cz>
Bye,

For every complex problem there is an answer that is clear, simple, and wrong. -- H L Mencken