APM na IBM Thinkpad 560 E

Vymazal Milan vymazal.milan na seznam.cz
Čtvrtek Březen 13 08:05:34 CET 2003

Zdravim

> mám problém s APM na notebooku IBM ThinkPad 560 E.
> Naistalován je RH 7.3 se všemi updaty.
> Program tpctl (ntpctl) funguje správně.

> Po příkazu apm --suspend (stejně tak při stisku fukčních kláves pro
> řízení apm notebooku jako standby, suspend a hibernate) se objeví
> chybové hlášení:

> Apm: suspend: unable to enter requested state
> Apm: Input/output error

No me se zase neprobudi.. :)

> Žádná PCMCIA karta není zasunuta. Podle hledání na internetu by vše
> mělo fungovat správně.

> Nesetkal jste se někdo s tímto problémem ?

Ja ano a to na IBM ThinkPad 21 a 22. Na RH 7.3, 8.0 mi to nejede.
respektivne se mi to podari uspat ale ne uz probudit. Na 7.1 mi to
fungovalo v pohode.

jeste jsem narazil dneska rano na zajimavou vec skuste vypnout apmd a
nebo klaptop

> Děkuji

S pozdravem

 Milan Vymazal