zamrznute rpm -ihv

Čtvrtek Březen 13 12:16:48 CET 2003

On Thu, Mar 13, 2003 at 06:07:13AM +0100, Roman Fordinal wrote:
> pri instalovani rpm balicka s pomocou rpm -ihv blablabla.rpm sa mi stalo ze
> proces akosi stuhol pricom sa ani nedostal k signalizacii percentualneho
> progressu ktory som zapol prepinacmi. takze to jednoznacne ztuhlo.
> niekto tu nedavno spominal ze pri vykillovani prisiel o rpm databazu.
> co mozem vlastne teraz spravit aby som nenapachal ziadne skody? :(

Asi jste spustil rpm a mel jste existujici zamky /var/lib/rpm/__*

Smazani techto zamku by melo byt bezpecne, pokud nedoslo k nejakemu
dalsimu problemu. Mel byste "prijit" maximalne o data z posledni operace
(tj. napr. ve FS soubory budou, ale v RPM databazi ne).

--
                        Milan Kerslager
                        E-mail: milan.kerslager na pslib.cz