Kterou grafickou kartu pro linux ? (mimo Nvidia)

Petr Mikulik mikulik na monoceros.physics.muni.cz
Čtvrtek Březen 13 12:39:35 CET 2003

> Otvorene drajvre novych kariet mavaju spociatku menej ficur.
> Uzavrety ovladac na 9500 toho vie asi viac, takze sa obrat na ATI.

Funguje u aspon nektereho z techto driveru uplna hardarova podpora OpenGL?
Ja jsem ziskal dojem, ze open-source XFree drivery pro ATI "nejak" funguji,
ale jediny driver, ktery umoznuje vyuzit hardware az na doraz, je nahradit
XFree86 a jeho drivery za komercni Accelerated-X od Xi Graphics, www.xig.com
-- viz jejich web stranka: "Accelerated-X Summit OpenGL Linux graphics
drivers are often 10 times faster than XFree86 OpenGL drivers".

Takze uplne vyuziti hardwaru je uzavrenou zalezitosti stejne jako u
nVidia karet...

Chtelo by to nejakou tabulku vykonnosti karet v zavislosti i na driverech
(XFree, DRI, ATI, Xi, nVidia) pro opravdu narocne OpenGL aplikace. Nevi
nekdo o nejake seriozni studii?

---
Petr Mikulik