WiFi vs. Debian/GNU Linux 3.0

Stanislav Meduna stano na meduna.org
Čtvrtek Březen 13 15:33:43 CET 2003

"Vlastimil Bily" <v.bily na nextra.cz> wrote in message
news:b4q1hd$2m47$1 na news.nextra.cz...

> Mam jednu otazecku: Jak moc se lisi instalace PCMCIA WiFi karty pres
redukci
> (ISA, PCI) konkretne do Debian/GNU Linux 3.0 od instalace pod RH 7.x? Pod
RH
> jsem to delal (vcetne kompilace jadra ...), ale Debianem nemam zadne
> zkusenosti ....

Pouzivam wlan-ng, co je pomerne samostatny balik ktory akurat vyzaduje
mat niekde zdrojaky beziaceho jadra a po instalacii vcas spusit svoj
init.d skript. Nemal som problem ani v RH 7.3, ani v Debian testing.

V Debiane mi cosi vynadalo, ze wlan0 nie je spravne sietove zariadenie,
ale to sa vyriesilo v nejakom konfiguracnom subore (uz neviem presne
ktorom a nemam teraz Debian poruke, proste ocakaval iba eth*).

Ako je to s drivermi v jadre neviem, tie nepouzivam. Mam PCMCIA
kartu s Prism II chipsetom v PCI redukcii zalozenej na PLX9052.

Zdravi
--
                                                           Stano