Radeon 9000 - problem v konzole - VYRESENO

Jirka Kubík linux na mukt.cz
Čtvrtek Březen 13 16:37:24 CET 2003

Diky moc za radu. Uz to chodi v pohode. Sice Xka nejak dyl startujou,
ale potom uz je to v
poradku a prepinani grafika/text i zpatky uz funguje v poradku. Jeste
jednou diky ...

Jirka

-----Original Message-----
From: Lubo Drobny [mailto:lubod na microstep-mis.sk]
Sent: Thursday, March 13, 2003 12:40 PM
To: Jirka Kubík
Subject: Re: Radeon 9000 - problem v konzole

Ahoj,

neviem ci ti dobre rozumiem.
Mas problem prepnut sa z X na konzolu cez ctrl+alt+f, pretoze ti zblble
obrazovku?

Toto som ja vyriesil tym, ze konzola nebezi vo frame bufferi, mojemu
mandraku to poviem v /etc/lilo.cfg

image=/boot/vmlinuz
        label=linux
        root=/dev/hda6
        initrd=/boot/initrd.img
        append="quiet noapic devfs=mount"
        vga=788
        read-only
image=/boot/vmlinuz
        label=linux-nonfb
        root=/dev/hda6
        initrd=/boot/initrd.img
        append="devfs=mount noapic"
        read-only

ked nabootujem linux , tak konzola pouziva frame buffer , ale blbne to s
X ked nabootujem linux-nonfb , tak konzola pouziva klasicky txt rezim a
v X
funguje aj prepinanie

lubo