USB flashdisk 2.0

Stanislav Meduna stano na meduna.org
Čtvrtek Březen 13 15:47:18 CET 2003

"Petr Skoda" <skoda na pleione.asu.cas.cz> wrote in message
news:Pine.LNX.4.53.0303131201240.18935 na pleione.asu.cas.cz...

> Videl jsem vcera po Praze asi 5 typu takovych tech "klicenek" s jednou
> ledkou a dokonce i s "docking station" ale zadnu nemel 2.0.

Inak bacha na tieto "klucenky" - je dost mozne, ze si nelamu hlavu
s write-leveling firmware v radici. Kolega jednu pouzival asi
pol roka systemom raz za dva dni kopia vacsieho adresara,
potom zacala obcas hlasit chyby a postupne presla do uplne
nepouzitelneho stavu.

> B) videl a zkousel nekdo takovy disk -? Jaka je prenosova rychlost ?
> (u toho stareho mi chodilo zapis 400 kB/sec , cteni 900 kB/s)
> coz pri kapacite 512MB je stejne pomale jako obstarozni vypalovacka.

No a? Na obcasny prenos dat to staci. Pokial potrebujem pol giga
denne, tak si proste kupim CD-RW alebo prenosny disk.

Obavam sa, ze samotna flash technologia je zatial pomerne pomala
a rychlosti do 1 MB/s su normalne. Neocakavajte spickovu 5 MB/s
flashku v privesku snaziacom sa zaujat relativne nizkou cenou.

Zdravi
--
                                                  Stano