ISDN dial-in s externym modemom

Rybarik, Michal mrybarik na tronet.sk
Čtvrtek Březen 13 17:04:08 CET 2003

caute,

ma niekto skusenosti s rozchodenim dial-in s externym isdn modemom?

zatial som zistil (v isdn4linux-howto), ze by sa to z pohladu linuxu malo chovat ako normalny modem. napriek tomu sa mi nedari na urovni AT prikazov prinutit dva isdn modemy, aby sa spojili. ked na tento moj (3COM USRobotics ISDN Pro TA) zavola iny isdn modem, blikne mi B1 kanal, a hodi to hned NO CARRIER, nedostanem ani RING. ak si vypnem cez AT prikazy interneho modemoveho ppp klienta, viem sa dovolat na iny ISDN dial-in (na modemove pole internet providera), vidim ako mi prichadzaju PPP pakety, ale smerom ku mne nedokazem spravit spojenie. keby mi dal aspon RING, mohol by som skusit pustit mgetty, ci sa z neho invokne pppd a nahodou to nepomoze, ale bez RINGu tazko.. :o( neviem ci je to vobec rozchoditelne, treti den hladam v googli, prechadzam howtos, a k nicomu rozumnemu som sa nedostal. any idea?

thanx,
pixall