Tvout - jak nastavit frekvenci

Jirka Němec root na underclocking.info
Čtvrtek Březen 13 17:05:55 CET 2003

Zdravím
Propojil jsem televizi a tvout na mé grafické kartě Ati All In Wonder Pro 8MB
PCI (chip Rage, ovladač Mach64, Xfree 4.2.0). Při startu se monitor přepnul
na frekvenci 50Hz a 31kHz, ale po nastartování framebufferu se změnila
frekvence na 60 Hz a na televizi začaly létat pruhy.
Zkoušel jsem omezit rozsah frekvencí v konfiguraci X serveru, ale nejnižší
hodnota na kterou se to dostalo bylo 56 Hz.
Ve windowsech se dají používat rozlišení max. do 800x600. Tvout budu používat
pouze na sledování videa.

Nevíte někdo jak nastavit Xserver na těch 50Hz?
Za rady předem děkuji.