tvorba sifrovaneho pdf

Pavel Janík Pavel na Janik.cz
Čtvrtek Březen 13 21:04:00 CET 2003

   From: "oldfrog na volny.cz" <oldfrog na volny.cz>
   Date: Tue, 11 Mar 2003 23:38:35 +0100

Dobrý den,

   > To zni velmi zajimave :-). Je do budoucna planovana moznost tvorit
   > i interaktivni "klikaci" pdf? Zvlast ve spojeni se SImpress by to
   > nabizelo skvele moznosti...

to bohužel nevím. Ale zvláště ve spojení s prezentacemi je to velmi
elegantní - už jsem to dokonce vyzkoušel se svojí přednáškou na SunForum
2003. Viz záznam na mé domovské stránce - je tam i odkaz na vygenerované
PDFko.

   > Jinak chci touto cestou podekovat vsem, kdoz se podileji na (nejen)
   > ceske verzi OOffice. Myslim, ze dnes muzeme sotva docenit vyznam
   > tohoto pocinu.

:-)

   > Z OOffice se stava stabilni balik s velmi slusnou kompatibilou
   > s MSOffice a s bezkonkurencni podporou. Za to opravdu nasemu "ceskemu
   > tymu" patri dik!

Díky, vyřídím. Pokud se chcete setkat s vývojáři a překladateli české verze
OpenOffice.org, doporučuji ve čtvrtek přijít na LinuxExpo. Budeme tam
(podle posledních informací) skoro všichni.

   From: Michal Bozon <bozonm na usersold.vscht.cz>
   Date: Tue, 11 Mar 2003 23:58:13 +0100

   > Ale nezminujete se o tom sifrovani - umi, nebo ne?

Šifrovat bohužel ne. Ale je k tomu nějaký důvod pokud existují externí
nástroje, které šifrování nebo např. podporu pro "zákaz tisku" přidají? Já
osobně jsem proti všem takovýmto zásahům, protože to omezuje toho, kdo
dokument získal. Pokud nechci, aby ten dokument viděl, tak mu ho prostě
nedám. A pokud se obávám toho, aby mu jej někdo nepředal, tak pouze stačí
k tomu dokumentu přidat příslušné "podmínky šíření".
--
Pavel Janík

It's known to be very buggy (it comes directly from the hardware
manufacturer).
                  -- Hubert Mantel about some driver for eth. card