rychly prenos dat pres LPT

oldfrog na volny.cz oldfrog na volny.cz
Čtvrtek Březen 13 22:18:36 CET 2003

>Zeby povodnemu tazateli chybalo v /etc/modules.conf nieco ako
>options parport_pc irq=7 ?

Hmmm, mne jel plip s DMA a IRQ rychlosti asi 20kB/sec pres normalni laplink
a myslel jsem, jak jsem dobrej... Navic mi to zralo 80% CPU (jak Pentium 120
tak i Duron 700MHz). Ptal jsem se na to v threadu "plip & ksoftirqd -
zabira
80%CPU", ale nikdo neodpovedel. Pokud by nekdo mel napad i k teto otazce,
uvitam jej.

Zdravi OldFrog.

------muj drivejsi prispevek "plip & ksoftirqd - zabira 80%CPU"------
Dobry den,

dva pocitace mam spojene TPC/IP protokolem pomoci rozhrani plip0.
Rychlost prenosu dat napr. pres ftp nebo nfs je dobra - okolo 20kB/sec,
ale na serverove strane behem prenosu neumerne vzroste zatizeni CPU,
proces ksoftirqd_PCU0 zabira okolo 80% (Duron 700MHz, Pentium 166Mhz).
Je to normalni, lze to snizit?

Detaily:
   oba pocitace maji:
       mod parportu v BIOSU: ECP+EPP, IRQ 7, DMA3, IO adresu 378
       stejne parametry predavam jadru - parport=0x378,7,3
       tyto parametry bez odmluv jadro pouzije (kontrola via dmesg a /proc)
       jadro 2.4.20 konfigurovane:
           CONFIG_PARPORT=y
           CONFIG_PARPORT_PC=y
           CONFIG_PARPORT_PC_FIFO=y