FTP Suse Isdn

S F webmaster na dvd-cd.sk
Pátek Březen 14 06:00:29 CET 2003

Ahoj,
pokusam sa rozbehat Suse 7.3 a vsetko ako tak bezi, az na ftp.
Pouzivam externy isdn modem 3Com Us Robotics.
Konecne je ako tak nastaveny  je to fuska :-)
Mihol sa tu podobny dotaz takze -

wvdial.conf  ma mat nastavenie prikazov

AT na FB3
AT*PPP=1
ATX0

Problem je ale s FTP prenosom.

Skusal som to cez KBear aj Krusader a vzdy nieco nebezi tak ako ma.
Jednak bezi ovela pomalsie,  casto vypadava, pri poslani viacerych
suborov - od 10 vyssie naraz sa zasekne, pri postupnom posielani queue
sa prenesu
nejake subory, a niektore vobec a ostane .part

Najvecsie problemy robi ukoncenie prenosu - posledny subor potvrdzuje aj
5 minut.

Cele to nebezi, tak ako som  zvyknuty na dobry ftp prenos a skusal som
rozne servery a rozne casy.

Je to bezne, alebo je to len problem Isdn +  Suse 7.3.  ?

Slavo.