Tvout - jak nastavit frekvenci

Michal Polák michal.polak na turboconsult.cz
Pátek Březen 14 08:30:04 CET 2003

"Jirka Němec" <root na underclocking.info> píše v diskusním příspěvku
news:20030313171145.C77A34C4C4 na mail.contactel.cz...
> Zdravím
> Propojil jsem televizi a tvout na mé grafické kartě Ati All In Wonder Pro
8MB
> PCI (chip Rage, ovladač Mach64, Xfree 4.2.0). Při startu se monitor
přepnul
> na frekvenci 50Hz a 31kHz, ale po nastartování framebufferu se změnila
> frekvence na 60 Hz a na televizi začaly létat pruhy.
> Zkoušel jsem omezit rozsah frekvencí v konfiguraci X serveru, ale nejnižší
> hodnota na kterou se to dostalo bylo 56 Hz.

Ja jsem s tim mel take potize (mam skoro stejnou gr. kartu ale s AGP) a
pozoroval jsem stejne chovani.
Nakonec pomohlo, kdyz jsem nastavil v X barevnou hloubku na 16 (protoze jsem
si vsiml, ze autor programu (ktery jsem pro zprovozneni tvout v X pouzil) na
svych strankach pise ze nefunguje 24 a vice).

Presny postup sepisu a vystavim na Webu, v pripade zajmu zaslu.
Bohuzel jsem nyni v praci a nejsem schopen podat presnejsi informace z meho
domaciho laborovani.

S pozdravem
--
Michal Polak
system programmer, TurboConsult s.r.o.

Everyone should hold strong convictions, I am convinced I will have another
glass.