Forward mail for local users to host

Michal Vymazal gandalf na mbox.vol.cz
Pátek Březen 14 09:04:45 CET 2003

Zdravim vsechny

Mate nekdo zkusenosti s $ SUBJ na sendmailu? Jde mi o to, ze z
bezpecnostnich duvodu potrebuji vsechny maily pro existujici uzivatele z
urciteho SMTP serveru forwardnout (timto serverem) na dalsi SMTP server.
Zkousel jste to nekdo? Funguje dobre?

Pro jistotu posilam do konference o linuxu i o sendmailu, tak mne prosim
nebijte :-)

Jde o to, ze nam chodi mnoho spamu pro neexistujici uzivatele a SMTP provoz
tak vytezuje mikrovlnu. Pokud bude postu prijimat prvni stroj (na pevne
lince) a preposilat postu pro existujici uzivatele na druhy stroj (na
mikrovlne), pak by se nam melo podarit "vycistit" provoz na mikrovlne.

Diky vsem

--
Michal Vymazal
gandalf na mbox.vol.cz