Zatuhy c2faxrecv s usb fritzem na hylafaxu

Michal Samek webmaster na tony.cz
Pátek Březen 14 10:09:13 CET 2003

DD,
chtel jsem se zeptat, zda a v jakych konfiguracich vam jede stabilne
fritz!x usb @2lines nebo @4lines s hylafaxem.

Mam to na 3 sitkach, vsude je rh73 2.4.18-4, mam tam 2krat @2lines a 1
@4lines. hylafax-4.1.5-1rh7, capi4hylafax-01.02.02.tar.gz z avm.de.
Na 2 mistech se mi stava jednou za par dnu, ze modem prestane reagovat
na incoming call. Jednou jsem videl i nejaky thread kernelu (melo to v
nazvu fxusb), zralo to vsechen dostupny cas procesoru. Prozatim nevim,
zda je nahoda, ze to 3 misto jede bez problemu - neni to typem fritze,
tuhne jak 2 tak 4lines.

V takove situaci nekdy nepomuze ani restart c2faxrecv, pouze
odpojeni/pripojeni fritze s naslednym restartem c2faxrecv a hylafaxu.
Zda se mi, ze problem bude nekde v kernel-space.

Pokud mate konfiguraci, ve ktere vam to jede bez problemu, byl bych
vdecen za info.

Diky

--
Michal Samek <webmaster na tony.cz>