Licenc(ní podmínky APV pro MFC(R

Michal Kubecek mike na mk-sys.cz
Pátek Březen 14 12:14:04 CET 2003

On Fri, Mar 14, 2003 at 11:11:16AM +0100, Petr Dusek wrote:

>      To je sice pravda, ale obavam se, ze je to "nepratelske naladeni" je
> treba risknout. Da se to prece udelat tak, ze zakaz bude vydan az v
> dubnu. Tim se celkem snadno obejde vetsina lidi, kteri by to vyuzivali.
> A ti, kdo podavaji priznani az v cervnu, uz muzou podavat do nove
> aplikace...

Pokud jsem si všiml, zatím se tímto způsobem dají podávat jen některá
přiznání a přiznání k dani z příjmu (které máte asi na mysli) mezi nimi
není.

>      Opravdu? Pro Apple AFAIK IE existuje, a ostatnim je to jedno (CR je
> zanedbatelny trh).

IE pro Mac sice existuje, ale ta aplikace ho AFAIK také nepodporuje.
Na současné verzi stránek už proto výslovně zmiňují, že se jedná o MSIE
pod MS Windows.

                                                         Michal Kubeček