Slackware a OpenLDAP

Jirka 'Eagle' Novák eagle na unicode.cz
Pátek Březen 14 13:42:53 CET 2003

Ahoj,
sice se tu zive diskutuje o MFCR, ale me ted trapi jeste jedna vec - viz
$SUBJ.

Balicek OpenLDAP jsem v distribuci nenasel, i jal jsem se jej kompilovat:
---
./configure
checking Berkeley DB version for BDB backend... no
configure: error: BDB: BerkeleyDB version incompatible
---
Aha, v manualu jsem si vlastne precetl, ze to mam stahnou ze spici
kocky. Stahuju. Pak standardni sekvence configure, make, make install.
Zpet k OpenLDAP a opet:
---
./configure
checking Berkeley DB version for BDB backend... no
configure: error: BDB: BerkeleyDB version incompatible
---
A jsme u toho - jak mam tomu skriptu rict, kde ma hledat Berkeley DB? Tu
mam v /usr/local/BerkeleyDB.4.1/. Koukam na ./configure --help a nejsem
z toho moudry. :-(

Diky za radu
--
Jirka 'Eagle' Novák