A4-tech mys, nefunguje kolecko

Petr Lorenz lorenzp na eikon.tum.de
Pátek Březen 14 12:53:12 CET 2003

Zdravim,

mam nasledujici problem: Po dvou hodinach se mi nepodarilo rozbehat
kolecko mysi A4 tech 3D (SWOP-35) v X Windows.
Jednak mam nekdy problem (pokud bezi gpm) s protokolem IMPS/2: mys se
chova divne, skace "nahodne" po obrazovce (u starych mysi existoval
zespoda prepinac, zde neni), pokud vypnu gpm, a pripojim se primo na
/dev/psaux (z XF86Config) tak funguje, nicmene kolecko porad nejde.
Pouzivam nasledujici nastaveni v XF86Config:

    Identifier  "Mouse1"
    Driver      "mouse"
    Option "Protocol"    "IMPS/2"
    Option "Device"      "/dev/psaux"
    Option "Buttons"     "5"
    Option "ZAxisMapping" "4 5"

Pokud se v konzoli podivam na psaux: cat /dev/psaux, tak jsou pohyby
kolecka registrovany, ale pres xev uz je nezachytim (imwheel bezi).

Nevite nekdo, jak dal? Jeste jsem nekde nasel, ze mys nemusi byt
kompatibilni s IntelliMouse protokolem a ze je ji mozne prepnout do
tohoto modu pomoci:
    echo "óČódóP" > /dev/psaux
, kde "óČódóP" je hexa: "f3 c8 f3 64 f3 50".

Diky za kazdou radu.
P.