Memory Leak?

Glen Morangie prytanis na post.cz
Pátek Březen 14 14:28:14 CET 2003

No to jsem samozrejme udelal (top). Ale tam neni nic zvlastniho. Akorat
vidim, ze mam zaplnene 3/4 swapu a ze java sezere hromadu pameti. Ale kdyz
shodim vsechny aplikace, databazi a pod. vcetne X windows, tak se sice neco
uvolni ale oproti stavu po nabootovani je vetsina pameti pryc. Jedine co
pomuze, je restart :-((

Glen