Slackware a OpenLDAP

gappa gappa na pbox.cz
Pátek Březen 14 14:17:55 CET 2003

On Friday 14 of March 2003 13:42, Jirka 'Eagle' Novák wrote:
> Ahoj,

zdravim

> ---
> A jsme u toho - jak mam tomu skriptu rict, kde ma hledat Berkeley DB? Tu
> mam v /usr/local/BerkeleyDB.4.1/. Koukam na ./configure --help a nejsem
> z toho moudry. :-(>

ldconfig jste po make install u BDB daval? mate nastaveny cesty ke knihovnam a
hlavickovym souborum BDB (pokud jsou na "nestandartnim" miste)? jestli ne,
zkuste
export LDFLAGS="${LDFLAGS} -L<cesta_k_bdb>/lib"; export CPPFLAGS="${CPPFLAGS}
-I<cesta_k_bdb>/include" nebo setenv misto exportu, podle toho co mate za
shell)
ja jsem si ted zkusmo pustil configure u openldap a bez problemu to bdb naslo
bez jakychkoliv pridanych parametru...(openldap 2.1.14, db 4.1.25)

> Diky za radu

za malo

edit: sakra, prvni prispevek...musim ho prej poslat jeste jednou ;]

--
gappa <gappa at pbox.cz>