OT: nejde vytvořit partišna

Dejma dejma na volny.cz
Pátek Březen 14 14:50:24 CET 2003

Dobrý den všem,

omlouvám se za OT, ale jsem už zofalý, a doufám že bych zde mohl najít
někoho, kdo by mi poradil.
Problém:
Mám HDD SCSI ST39140W (9GB,7200 UW) řadič Adaptec
Na řadiči jsem provedl LowLevel format - OK
test integrity - OK
OnTrack Data advisor 5.0 (Seagate giag) - všechny testy OK, unknown
partition - failed

Zkoušel jsem FDISK - ERR
Instalace linuxu hlásí že nemůže vytvořit SWAP oddíl - ERR
Novell instalace se taky vzteká - ERR
W2k instalace - ERR
PQMagic8 - ERR
Všichni vidí disk jako prázdný připravený na vytvoření partišny!!

pzn. Disk není zamčen pro zápis!!

Disk se jeví v pořádku, jenom nejde vytvořit jakákoliv partišna.

Nevíte někdo jak na tom disku disku udělat jakýkoliv oddíl souborů.

Děkuji za jakoukoliv radu

zraví zoufalý Dejma

---
Odchozí zpráva neobsahuje viry.