Licenèní podmínky APV pro MFÈR

Hynek Hanke hanke na volny.cz
Pátek Březen 14 19:30:01 CET 2003

On Fri, Mar 14, 2003 at 12:38:59PM +0100, Zdenek Pytela wrote:
> 	Kdo to k tomu soudu dá? Doufám, 3/4e nijaký právník (M. C.?) je na
> poíjmu, aby to objasnil. problému tam mu3/4e být víc:
> - je v našem skvilém právním systému vynutitelná tak zvláštní licence jako
>   GPL?
> - pokud ano, mu3/4eš podat trestní oznámení (podezoení ze spáchání trestného
>   einu, podnit, ... jak se to všechno jmenuje) klidni i sám
> - mo3/4ná by se od FSF dalo získat nijaké know-how

Lidi, prosimvas, nechci vam brat chut k boji,
ale tohle co tu vsude ctu jednak obsahuje spoustu
nesmyslu od lidi, kteri o tom nic nevi (nemyslim
ted tenhle konkretni mail a tyto dotazy), ale hlavne
dost velkou nesnasenlivost a radikalitu. Meli byste
byt trosku vice diplomati.

Tazatel rika know-how od FSF, ale realita je o dost jina.
GPL byla u soudu vseho vsudy pokud vim _jednou_ a to vpodstate
docela nedavno. Jindy se podarilo zalezitosti vyresit dohodou
o naprave a velkorysym prominutim toho, co se stalo drive, pokud
je naprava dostatecna. Chceme doufat v takove reseni nebo se
chceme hned pustit do bitky?

Nejak nejsem nadseny z toho, ze historicky druhy pripad GPL
pred soudem by mel byt v CR pod vedenim vice-mene amateru.
Ano, pokud se nedohodnete, jsem 100% pro reseni soudni cestou,
ale skrz FSF, skrz FSFE, lidi co v tom umi chodit, kontaktovat
autory atd...

Ale myslim, ze na to je jeste dost casu... a jsou k tomu
potreba chladnejsi hlavy...

Zdravi
Hynek Hanke