Licenèní podmínky APV pro MFÈR

Hynek Hanke hanke na volny.cz
Pátek Březen 14 19:41:20 CET 2003

On Fri, Mar 14, 2003 at 01:03:20PM +0100, P-A-N-D-O-R wrote:
> Ide práve o to, ei máme kontakty priamo na novinárov. Informované u3/4 boli
> samozrejme takmer všetky dostupné médiá

Lidi proboha. Nejprve jsem se vubec nechtel do teto
diskuze zapojovat, ale kdyz ctu toto, proboha brzdete.

Okamzite udelat z neceho skandal a kricet co nejvic
nahlas je to nejhloupejsi reseni. To delaji petilete
deti, sakra.

Lide, kteri s takovymi vecmi maji mnohem vetsi zkusenosti,
myslim ted pravni sekci Nadace pro svobodny software (FSF),
preferuji prvni krok reseni v _tichosti_. Spor se muze urovnat
bez toho, aby se o nem verejnost dozvedela. Druha faze je opravdu
vydani tiskove zpravy, medializace atd. Pokud se zde problem
dohodou vyresi, vyda se druha TZ o tom, ze doslo k dohode
vse je vporadku a vsichni jsou happy, zadna nenavist.

Az pak se krici, chodi k soudu apod., az jako posledni
faze, kdyz uz nic jineho nezbyva. Takhle to delaji lide,
kteri s tim maji mnohem vice zkusenosti. A maji k tomu
duvod, protoze vetsina sporu se vyresi k oboustranne
spokojenosti v klidu.

Z tohohle tady se mi toci hlava. Nebudu uz vice do tohoto
threadu prispivat, jedine co chci je, abyste priste napocitali
do deseti nez nekoho uhodite...

Svet by pak byl lepsim a bezpecnejsim mistem.

Zdravi
Hynek Hanke