odstraneni duplicitnich souboru

Pátek Březen 14 19:47:14 CET 2003

Michal Kubecek píše:

> Tohle poměrně brzy zkrachuje na "too many arguments".
	Kolik je to poměrně brzo? Jeden můj houm má 13k položek (571k znaků)
a echo `find` pohoda. To jen pro představu. Při
echo `perl -e 'print "a"x10000000;'`
se tedy systém trochu zapotil, pravda, i si zaswapoval, ale žádný krach
nevidím. Je u mě něco špatně?

ps Pak jsem perlu přidal ještě jednu nulu, ale to jsem po 5 minutách výpisu
stopnul.