Problem s instalaci KDE 3.1 na RH 8

ondrakr ondrakr na volny.cz
Pátek Březen 14 20:09:33 CET 2003

Dne pátek 14 březen 2003 18:48 jste napsal(a):
> Pouzivam RH 8 a pokousel jsem se nainstalovat KDE 3.1. Stahnul jsem binarni
> balicky z RedHat rawhide, ale nastal nasledujici problem - je potreb GLIBC
> 2.3.2 a prave rpm s touto verzi GLIBC se mi nedari nalezt.
> Nepotkal nekoho z Vas stejny problem ?

Tak jednoduchy to neni. Na rawhide je RH8.1Beta takze pokud chci pouzity ty
baliky z rawhide v RH8.0 tak je potreba je mit prakticky vsechny je tam mnoho
zavislosti nejen glibc. Ja momentalne provozuju na desktopu RH ten co je na
rawhide a celkem bez problemu.
Jestli je nekde k dispozici KDE3.1 kompilovany primo pro RH8.0 bohuzel nevim.
Mozna by se pripadne daly skompilovat kde*src.rpm z rawhide na tom RH8.0.