odstraneni duplicitnich souboru

Michal Kubecek mike na mk-sys.cz
Pátek Březen 14 22:06:21 CET 2003

On Fri, Mar 14, 2003 at 07:47:14PM +0100, Zdenek Pytela wrote:

> 	Kolik je to poměrně brzo? Jeden můj houm má 13k položek (571k znaků)
> a echo `find` pohoda. To jen pro představu. Při
> echo `perl -e 'print "a"x10000000;'`
> se tedy systém trochu zapotil, pravda, i si zaswapoval, ale žádný krach
> nevidím. Je u mě něco špatně?

  lion:~ # md5sum `find /etc/ -type f` > /dev/null
  bash: /usr/bin/md5sum: Příliš dlouhý seznam argumentů
  lion:~ # find /etc/ -type f | wc -l
     3181

Nechce se mi hledat, kde přesně je ta hranice a jestli jde o počet nebo
o celkovou délku. Vám to skutečně funguje jen proto, že se použije
interní echo:

  lion:~ # echo `find /etc/ -type f` > /dev/null
  lion:~ # /bin/echo `find /etc/ -type f` > /dev/null
  bash: /bin/echo: Příliš dlouhý seznam argumentů
  lion:~ #

                                                              Michal Kubeček