Utok na mailserver?

Petr Hodan Petr.Hodan na admins.cz
Sobota Březen 15 14:37:06 CET 2003

Zdravim,

> Kdyz jsme u toho, jak muze takovyhle packet, ktery ma "chybne" uvedenou
> hlavicku projit firewallem??? Tohle co popisujete neni porle me chyba
> sendmailu, ale spatnych pravidel v iptables/ipchains

Ano, samozrejme mate pravdu, takovyhle paket by vubec nemel mit sanci projit
skrze venkovni sitovku, bohuzel ten clovicek tam mel nejakej 3com fw a moc
tomu nerozumnel... Prvni co sem ho naucil jak na tom 3com fw naklikat
anti-spoofingovy pravidla... Vetsinou je problem nejen v MTA, ale i nekde
"okolo", to se shodneme....

S pozdravy

Petr