Lilo a CD-ROM

Jakub Kocourek jakub.kocourek.news na volny.cz
Sobota Březen 15 15:30:53 CET 2003

Já jsem dlouho dobu používal XOSL, ale nyní mám všechny oddíly NTFS nebo
Ext3 no a tak bych musel vytvořit pro bootmanager speciální oddíl. A taky mi
vadilo, že se nejprve spustil XOSL a potom ještě LILO.

Jakub

"Petr Balas" <petr-news na balas.cz> píše v diskusním příspěvku
news:b4up94$1pfb$1 na ns.felk.cvut.cz...
Jakub Kocourek wrote:

> Jde nějakým způsobem nastavit do bootmenu Lilo start z CD-ROM. Pokoušel
> jsem se přidat položku a nastavit ji na /dev/hdd (druhý cd-rom na
> /dev/scd0), ale nejprve se mi objevilo, že v mechanice není disk a když
> jsem tam něco vložil, přišla hláška "Can not handle....". Nevíte někdo jak
> správně položky nastavit. Mandrake Control Center vidí moje CD-ROM a
> DVD-ROM jako: /dev/scd0 - DVD-ROM (měl by být secondary slave)
> /dev/hdd - CD-ROM (secondary master)

IMHO to lilo neumi. Doporuciji SmartBoot Manager - mam ho v MBR presne z
tohot duvodu.

--
Petr Balas (petr at balas dot cz)