Prava pro spusteni ve FAT32

oldfrog na volny.cz oldfrog na volny.cz
Sobota Březen 15 17:14:41 CET 2003

linux2 na pizi.cz wrote:

>man fstab
>man mount

To je dobra odpoved, protoze moznosti mountu se meni.
Proto je dobre se podivat na Vasi manualovou stranku.
Nicmene predpokladam, ze staci pridat do fstab volbu
"exec", napriklad ja mam:

/dev/hda1 /mnt/win  vfat    \
defaults,auto,user,iocharset=iso8859-2,umask=000,exec  0 0

znak \ neuvadejte, znaci, ze radek pokracuje bez preruseni...
Volby znamenaji poporade, ze:

    -se aplikuji vychozi volby, a vyjimkou nasledne uvedenych
    -se oddil pripoji samocinne po startu
    -muze jej pripojit/odpojit bezny uzivatel
    -bude spravne iterpretovana diakritika v nazvech souboru
    -zapisobat muze kdokoli
    -soubory lze spustet
    -zadny fsck a dump

Snad si to pamatuju dobre...