Matrox graficke karty na Linuxu

Kovar Jan Kovar_J na tese.cz
Pondělí Březen 17 08:47:10 CET 2003

> Pozn.: Srovnavat obraz Matroxu a NVidie je jako srovnavat
> nasi okresku s
> Nemeckou dalnici ;)) Matrox nesazi na 3D vykon, ale z tech `bezne`
> dostupnych karet ma obraz s prehledem nejlepsi - pamatuju
> vyrok cloveka
> od ATI, ktery rikal, ze je rad, ze se jim s Radeonem 9700 konecne
> povedlo dohat Matrox G550 v kvalite obrazu, jenom ze je mrzi,
> ze prisli
> s Parhelii ;))

Predpokladam, ze spousta beznych linuxovych nadsencu v teto konferenci ma
Sony 21" Trinitron monitory, pripadne Eizo 18" LCD, aby si vsimla toho
rozdilu. :-))))))
IMHO clovek si na beznem monitoru do 15 kKc vubec nevsimne rozdilu.
Ja jsem nejakou dobu uvazoval o Matroxu, kdyz jsem si koupil LCD s DVI
vstupem, ale v linux konferenci Matroxu bylo tolik stiznosti, ze jsem od
toho upustil. On Matrox ma asi opravdu kvalitni obraz, ale bohuzel ho asi
vyuziji spis lide z oblasti CAD/CAM na MS OS a velkych monitorech. Pro me to
nema vyznam.

TNX