RH8.0 & kompilace kernelu

Kovar Jan Kovar_J na tese.cz
Pondělí Březen 17 09:01:09 CET 2003

> Pouzil jsem standardni postup
> make xconfig
> make dep
> make clean
> make bzImage
> make modules
> a standardni balicky z distribuce, zadne patche, atd...
> Konfigurace, jak uz jsem se zminil, taky standardni (napr. z
> adresare /usr/src/linux/configs).

No, co to zkusit takhle:
make mrproper
nakopirovat prislusny config z adresare /usr/src/linux/configs
make xconfig
make dep
make bzImage
make modules
make modules_install

cp System.map /boot/System.map-cislojadracustom
cp /usr/src/linux/arch/i386/boot/bzImage (tou cestou si nejsem na 100% jisty
ale bude prinejmensim podobna) /boot/vmlinuz-cislojadracustom

Upravit grub.conf

A uvidite.

Nemam tu RH, abych se mohl podivat, ale v Makefile je na zacatku par
informaci, jake je to jadro, jaka verze a je tam jeste pripona, ktera byva u
RH nastavena na custom. Proto to custom jak za System.map, tak za vmlinuz.
Vy si to ale pred kompilaci muzete zmenit na neco jineho a pojmenovat to pak
dle sebe.

Jinak o tom vysel moc dobry clanek na linuxzone.cz. Je to tam krasne
popsane, pochopil jsem to i ja a to je co rict. ;-)

TNX