zprovozneni PHP a Apache

Tomas Mudrak 60738 na mail.muni.cz
Pondělí Březen 17 10:48:22 CET 2003

Ahoj lidi,

mam takovy problemek, mel jsem stare Win98 a tam slo php i mysql
 jak po masle, ale ted mam problemy ho naistalovat v WinXP i RH8.0.
-V XP se naistaluje, vyhodi chybu a nenakonfiguruje, takze rucne
nastavim cestu, upravim php.ini v adresari windblowsu, ale nejede.
MySQl jde bez problemu.
-V RH8 jsem nainstaloval balicek s apachem, ale on se nenaistaloval
do /usr/local/apache (jak to pry delal ve starych verzich). Nasel
jsem jen modul HTTPD, ktery kdyz spustim (httpd -k start) a v
prohlizeci napisu http://localhost/ tak vyjede stranka s kecama
o Apache HTTP serveru ver. 2.0, ze bezi bez problemu atd., kdyz
pak ale zadam url nejakeho php z disku, v prohlizeci se ukaze jeho
zdrojak a nic vic.

Muzete mi nekdo poradit?

dik moc...ahoj Mulder