Prava pro spusteni ve FAT32 - poslanie konferencie

Patrik Ostrihon pa3k na pa3k.sk
Pondělí Březen 17 11:03:02 CET 2003

Dňa Ne, 2003-03-16 at 20:50, Martin Kamín ZULU napísal:

> To je špatná odpověď. Tazatel se ptal: Jak mam v /etc/fstab nastavit prava
> ke spusteni souboru, nikoliv, KDE HLEDAT. Takto zni vase odpoved az prislis
> arogantne, a to jste jiste nechtel...

Podla mna to nieje zla odpoved. Tato konferencia nema nahradzat citanie
manualov. Pred zhruba 4 rokmi som prestal do tejto konferencie
prispievat prave z dovodu, ze sa tu vatsina ludi pytala na veci, ktore
najdu v "prvych piatich" riadkoch manualu. A ked si ten manual pozrie
tak sa nauci viac ako ked mu niekto povie napis tam to a to. Ked si to
dotycny uvedomi, ake to ma pre neho plus, tak odpoved kde to ma hladat
bude pre neho hodnotnejsia ako priame vyriesenie problemu.

pa3k