Radeon 9000 - problem v konzole

Jirka Kubík linux na mukt.cz
Pondělí Březen 17 12:00:19 CET 2003

Nevim jak ostatni Linuxaci, ale ja osobne mam konzoli daleko radeji nez
graficke rozhrani s X. S timhle threadem jsem tady zacal ja a prapuvodni

problem byl ten, ze pri prepnuti grafika/text se rozhodil obraz. To jsem
s pomoci nekolika ochotnych lidi nakonec vyresil a nejak mi ted unika,
co
to tady vzniklo za debatu. Nechcete si to presunout do talk na linux.cz ?

Diky Jirka

::::::::
Nevypadnou, protože jak je výše uvedeno, pracuji hlavně v grafice
(99,99%) a pokud potřebuji "příkazovou řádku" pouštím si nějaký terminál

v X :)
Ono taky na co bych používal NVidia na konzoli? K čemu by mi to bylo?
Když už mám takovou kartu, tak asi na grafiku...

	Jarda
::::::::