zprovozneni PHP a Apache

Jan Houstek houstek na karlin.mff.cuni.cz
Pondělí Březen 17 15:21:26 CET 2003

> -Scripty mi zacinaji "<?", zkusim to prepsat na "<?php", dik za radu.

PHP lze nastavit tak, aby zpracovavalo <?, ale nedoporucuje se to, lepsi
je opravdu dusledne pouzivat <?php (<? muze totiz interferovat s xml).

> -Hledal jsem soubor "srm.conf", ale nenasel jsem ho, ten radek co uvadis,
> mam ho pridat do "httpd.conf" ?

Historicky se konfigurace apache delila na 3 casti - httpd.conf, srm.conf
a access.conf. Deleni bylo ciste logicke, efekt direktiv nezavisel na
souboru, ve kterem se vyskytnou. Od tohoto se upustilo a pouziva se
jediny soubor httpd.conf, pripadne pokud chcete napr. kvuli nejakym
automatum mit kofiguraci modularni, muzete do nej jine soubory vkladat
pomoci direktivy Include.

-- Honza Houstek