Bannerovy reklamni system

Daniel F. Hrouzek hrouzek na stratosfera.cz
Pondělí Březen 17 15:27:35 CET 2003

zravicko,

> http://www.phpadsnew.com

> ma dost moznosti, ovladani je ale nekdy trochu krkolomne.
> PHP + MySQL
> Umi Flash, javascripty, lokalni rekl. kod, externi rekl. kod atd.

oboji potvrzuji, jak ty moznosti, tak to ovladani :-). je potreba si
zvyknout na trosku zvracenou logiku celeho systemu, pak to jde. jinak
na primerene slusnem stroji to zvlada rozdistribuovat pomerne velke
mnozstvi banneru (radove desitky milionu mesicne), vcelku bez
problemu. doporucuji.

s pozdravem

--
daniel f. hrouzek
programator stratosfera on-line

[:: email :: hrouzek na stratosfera.cz ::]
[:: icq :: 77845458 ::]
[:: www :: taverna.cz ::]

[:: do hlavy ne, soudruhu! ::]