setquota

O. Novy onovy na nomi.cz
Pondělí Březen 17 16:49:59 CET 2003

block-softlimit: je to limit v kB ktery kdyz dotycny user prekroci tak ma grace time na uvoleni mista pod tento limit. Pokud tak neucini data se smazou(do tohoto limitu)
block-hardlimit: je to vrchni hranice mista na disku kolik muze dotycny user zabrat(vic mu to nedovoli)
inode-softlimit: pocet inodu kolik muze zabrat dotycny user (stejna logika jako u block-soft,hard)
inode-hardlimit: ^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^

--
+-------------------------+
|                         |

	Říkal, to že je ta výhoda irského guláše: že se totiž tolika věcí
zbavíte. Já jsem vyškrábal z koše dvě vajíčka, která se rozmačkala, a ta
jsme do toho přidali taky.
	Ty další ingredience si už ani nepamatuji, vím jenom, že vůbec
nic nepřišlo nazmar; a vzpomínám si, že Montmorency, který o celou tu
proceduru projevoval ohromný zájem, ke konci s vážným a zamyšleným výrazem
poodběhl a za několik minut se vrátil a držel v tlamě zakousnutou vodní
myš, kterou nám zjevně předkládal jako svůj příspěvek k večeři; jestli
to myslel sarkasticky nebo jako ochotu posloužit, to říci nemohu.
		-- J. K. Jerome: Tři muži ve člunu