QT - Literatura

Jan Kubik jan.kubik na kb-soft.com
Pondělí Březen 17 16:34:52 CET 2003

"JiATA­ Hubka" <milamber na vakna.cz> wrote

> Dobry den,
> mam tu dalsi dotaz :) chtel bych zacit programovat
> pod QT ale moc se mi nevede. Takze shanim vhodnou
> literaturu

Programming with Qt. Write portable GUI applications on Unix and WIN32.
Matthias Kalle Dalheimer

Qt Programming for Linux and Windows 2000, w. CD-ROM --
Patrick Ward

Rada kolegu chvalila tyto knihy, zejmena tu od Dalheimera
mohu doporucit.

>(doc na troltechu mi nejak nestaci :).

To mi neprekvapuje, i kdyz vam zde rada lidi rekne, ze je tam vse.
Tutorialy prinasi jen primitivni priklady a samotny popis trid
vam jiste neprozradi, jak na TO jit. Kvuli tem tipum a trikum
a na rozjezd jsou ty knihy skutecna dobry.

Bez ceho se ale podle me neobejdete, je QT-konference. Zjistil jsem,
ze moje problemy vzdycky zatim jiz nekdo take mel a nasel jsem tam
reseni.

> Taky bych uvital nejake dalsi zajimave odkazy o programovani
> pro KDE a QT. /krome trolltech a kde.org nebo ted abclinuxu/.

vytiskl jsem si asi 10 ruznych tutorialu z internetu (google), jeden
z lepsich byl na slovenskem netaciku. Ale viz vyse, vsechny tyto
tutorialy jsou jednoduche - a ja mel pocit ze to opisuje jeden
od druheho.
Bavil jsem se o QT-programovani s nekolika kolegy-programatory a shodli
jsme se, ze ten nejdulezitejsi zdroj ktery je potreba=cas :-))

s pozdravem
Jan