partition magic a zmena velikosti ext2 partition

Martin Hassman martin.hassman na vscht.cz
Úterý Březen 18 07:48:07 CET 2003

Zdravim,

mozna to nekomu pripadne jako hloupy dotaz, ale radsi se zeptam nez to
zkusim (a pak splacu nad vydelkem).

Jde bez problemu menit velikost ext2 partition pomoci Partition Magic 6?

Partition Magic se tvari, ze mi to dovoli, ale preci jen neni zrovna
nejnovejsi, tak se chci radeji ujistit, zda to uz nekdo delal.
Konkretne se mi jedna o zmenseni partitiony.

Diky
martin

--
Martin Hassman
Institute of Chemical Technology in Prague