setquota

Martin Masin masin na fzu.cz
Úterý Březen 18 07:19:07 CET 2003

On Mon, 17 Mar 2003, O. Novy wrote:

> block-softlimit: je to limit v kB ktery kdyz dotycny user prekroci tak
> ma grace time na uvoleni mista pod tento limit. Pokud tak neucini data
> se smazou(do tohoto limitu)

	Skutecne se data smazou? Mel jsem za to, ze pouze nelze do
souboroveho systemu nic zapsat (danym uzivatelem), dokud neodmaze data pod
soft limit. Tak to ostatne chapu i z manualu napr. k edquota:

Once the grace period has expired, the soft limit is enforced as a hard
limit.

	A ostatne, jeste se mi nestalo, abych po expiraci grace o nejaka
data prisel (i kdyz myslim, ze jsem grace nechal vyprset jen na AIX a
SunOS).

					Martin Masin

Mgr. Martin Masin Ph.D.	    	Phone  (4202) 20 318 430
Institute of Physics AS CR  	Fax    (4202) 33 34 31 84
Cukrovarnicka 10	    	e-mail masin na fzu.cz
162 53 Prague, Czech Republic	WWW http://www.fzu.cz/~masin/masin.html