partition magic a zmena velikosti ext2 partition

Úterý Březen 18 10:25:41 CET 2003

linux píše:

> Delal jsem zmenu velikosti ext2 pomoci PM5 nekolikrat a nikdy jsem nemel
> problem. Jina vec je vsak pri pokusu o presun oddilu swap. Predpokladam, ze
> duvody nemoznosti presunu oddilu swap vam nekdo z konference odborne
> vysvetli. Ja jsem po tom zatim nepatral, jen se domyslim.
	Jediný problém, který může nastat, je že se změní číslo oblasti, kde
je swap, a linux ho po startu pak nenajde. Obyčejným oblastem to nevadí,
pokud je montujete přes LABEL. U swapu buďto předem změňte fstab, pokud
víte, kam ho přesunete, nebo příslušný řádek zakomentujte.